دانلود طرح های توجیهی

دانلود طرح های توجیهی

دانلود طرح های توجیهی

دانلود طرح های توجیهی

پلاگین انتشار مطالب وردپرس در وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی

پلاگین انتشار مطالب وردپرس در وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی

شاید برای شما پیش اومده باشه که بخواین مطالب سایت وردپرسی خودتون رو توی وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی و وب سایت های آگهی و … تبلیغ کنید. خودم هم برای رفع این نیاز خودم دست به کار شدم و این راهکار به ذهن من رسید. با نصب این پلاگین پست به پست می تونید توی ادمین پیج وردپرس ،مطالبتون رو به اشتراک بزارید. از پست های دلخواه فقط عنوان، متن پست و کلمات کلیدی نمایش داده میشه و به عنوان نمونه پست های انتشار یافته در وبلاگ ها لینک به وب سایت شما خواهند داشت. ( امکان اصلاح و ویرایش متن پست ها و لینک ها به سایت شما وجود دارد …)

tojihi-publish

tojihi-publish

شاید کسی بخواد لیستی از وب سایت های آگهی و وبلاگ ها و فروم ها رو جستجو کنه زمان زیادی رو صرف کنه که همه اینها رو ما در یک جا جمع کردیم .

یعنی لیستی از بهترین وبلاگ ها، وب سایت های آگهی و فروم ها و …

فقط کافی هست که شما مطالب وب سایت خودتون رو در این وب سایت ها ثبت کنید. البته یه قسمتی هم وجود داره برای کامنت گذاری در وب سایت های خارجی که اکثرا بدون نیاز به تایید ثبت میشن و می تونید از اون برای بک لینک سازی استفاده کنید که در فروم های دیگه به قیمت های متفاوت فروخته میشه؛ البته روشی به شما آموزش داده میشه که بدون نیاز به حضور پشت سیستم بتونید مطالب و آگهی های خودتون رو ثبت کنید.

markfa2-2

تصویر بزرگتر از محیط پلاگین

1 – در قسمت شماره 1، بعد از نصب پلاگین گزینه “publish & sharing” به منوی صفحه کاربری وردپرس افزوده خواهد شد.

2 – در قسمت شماره 2، با کلیک برر روی این قسمت به پست بعدی خواهید رفت ،به عبارت دیگر، اطلاعات پست بعدی در همین صفحه و نمایش داده خواهد شد.

3 – در قسمت شماره 3، اطلاعات پست جاری شامل عنوان پست و لینک کوتاه پست نمایش داده می شود. سایر اطلاعات نمایش داده شده در صفحه مربوط به این پست بوده و پست های بعدی و قبلی بر اساس این پست فراخوانی و نمایش داده خواهند شد.

4 – در قسمت شماره 4، با کلیک بر روی این قسمت اطلاعات پستی قبلی را نمایش خواهد داد.

5 – در قسمت شماره 5، محتوا یا content پست نمایش داده خواهد شد به انضمام عنوان و لینک به پست شما، که در صورت انتشار در وبلاگ ها یا فروم ها به این پست شما لینک داده خواهد شد.

6 – در قسمت شماره 6، کد html نمایش داده شده در قسمت 5 که همان محتوای پست به همراه عنوان پست و لینک پست می باشد، نمایش داده خواهد شد. برای انتشار در وبلاگ ها با کپی و پیست کدهای html به راحتی پست شما به همراه تصاویر به وبلاگ ها یا فروم ها منتقل خواهند شد.

7 – در قسمت شماره 7، اولین تصویر پست نمایش داده خواهد شد که با کلیک بر روی “ذخیره آدرس در کلیپ بورد” آدرس در حافظه کلیپ بورد ذخیره می شود. از این تصویر می توان در آگهی های تبلیغاتی و همینطور در وبلاگ ها استفاده کرد یا مثلا در سایت کلوب شما قادر به آپلود عکس نیستید و حتما باید آدرس عکس را وارد کنید.

8 – در قسمت شماره 8، تگ های مربوط به پست جاری، نمایش داده می شود. در حالت پیش فرض تگ ها با کاما (,) از هم جدا می شوند اما در بعضی وبلاگ ها و وب سایت های اخد آگهی تگ ها بوسیله (+) و یا (-) جدا می شوند که هر کدام در کادر جداگانه نمایش داده خواهد شد و با کلیک بر روی دکمه “ذخیره” در حافظه موقت ذخیره می شوند.

9 – در قسمت 9، لیستی از وبلاگ ها شامل 30 سرویس دهنده وبلاگ فارسی می باشد که در این قسمت می توانید با ایجاد نام کاربری در این وبلاگ ها مطالب نمایش داده شده بالا را در پست های وبلاگ منتشر کنید.

همینطور در قسمت social page لیستی از 10 وب سایت به اشتراک گذاری مطالب تهیه شده است که با کلیک بر روی لینک ها مطالب شما به شبکه های اجتماعی ارسال می شود.

در قسمت forum لیست از 104 فروم و انجمن عمومی و تخصصی وجود دارد که با عضویت در آنها می توانید یه طور منظم پست ها و محصولات خود را منتشر کنید

در قسمت ads لیست از 27 وب سایت نمایش آگهی وجود دارد که می توانید با عضویت در آنها متناسب با قوانین این وب سایت ها، پست ها و محصولات خود را نمایش دهید.

در قسمت comments لیستی از وب سایت ها و وبلاگ های مهم و معتبر ( 53 وب سایت ) آورده شده است که کامنت ها بدون نیاز به تایید مدیر بلافاصله ثبت خواهند شد و می توانید با انتخاب کلمات کلیدی مورد نظر خود ، به وب سایت خود لینک دهید.

در قسمت seo & tools لیستی از وب سایت چک و نمایش سئوی سایت که اطلاعات مهم و کاربردی را نمایش می دهند که شامل آدرس 39 وب سایت می باشد.

در صورت نیاز و درخواست ، یک پست رپرتاژ خریدار در وبلاگ های متعلق به وب سایت ما قرار خواهند گرفت.

آی دی تلگرام : @tojihi


پلاگین انتشار مطالب وردپرس در وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی

ادامه مطلب ...