دانلود طرح های توجیهی

دانلود طرح های توجیهی

دانلود طرح های توجیهی

دانلود طرح های توجیهی

دانلود پوسته فروشگاه آنلاین یک وی پی

دانلود پوسته فروشگاه آنلاین یک وی پی

پوسته فروشگاهی یک وی پی برای وردپرس طراحی شده است. به کمک این قالب شما قارد خواهید بود فایل های خود را هر فرمتی برای فروش قرار دهید. پروسه خرید بسیار آسان و فقط با یک کلیک صورت می گیرد. هیچ خبری از فرم و یا فرم مشخصات و نام و نام خانوادگی و هفت خوان رستم نیست. بعد از پرداخت بازدید کننده به سایت ارجاع داده می شود و در همان پست محصول، لینک خود را دریافت می کند [ لینک تست خرید ].

1wp-ir-wordpress-theme
1wp-ir-wordpress-theme

در وب سایت هایی که با پوسته یک وی پی ایجاد می شوند ، شما می توانید بدون محدودیت ، در کنار تمام مطالب و پست های مجله آنلاین یا با هر موضوع دیگری، محصولات و فایل های خود را برای فروش قرار دهید. از امکانات این فروشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- نام و فولدر دانلود مخفی بوده و در لینک دانلود نمایش داده شده به بازدید کننده ، فایل تغییر نام داده می شود.

۱- پنل مدیریت پیشرفته که در آن اطلاعات فروش امروز، فروش روز گذشته و فروش ماه جاری و خلاصه ایی از آمار و ارقام فروشگاه را مشاهده کرد.(برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد پنل مدیریت فروشگاه اینجا کلیک کنید …)

۲- برای دانلود فایلها، علاوه بر اینکه امکان دانلود نامحدود وجود دارد ؛ امکان ایجاد محدودیت دفعات دانلود ( مثلا ۵ بار دانلود ) یا محدودیت در بازه زمانی پس از خرید ( ۱۰ روز پس از خرید ) و یا هر دو مورد ( ۵بار دانلود رد فاصله زمانی ۱۰ روز پس از خرید ) وجود دارد. بعد از اتمام دفعات دانلود و یا بازه زمانی دانلود، لینک منقضی خواهد شد و فایل قابل دانلود نیست.

۳- بعد از خرید هر فایل، شناسه دانلودی در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت که طبق محدودیت تعریف شده، قادر به دانلود فایل خواهد بود.

۴- امکان ارسال جزئیات خرید شامل تاریخ خرید، زمان خرید، آپی خرید و لینک دانلود به ایمیل مشتری بلافاصله پس از خرید وجود دارد.

۵- در پنل مدیریت فروشگاه ،علاوه بر خریدهای موفق، خریدهای ناموفق هم با جزئیات کامل نمایش داده می شوند .

۶- ایجاد محصول در فروشگاه بسیار آسان بوده و همانند انتشار پست ساده در وردپرس می باشد.

۷- این پوسته دارای فایل قالب جداگانه برای ایجاد تماس با ما می باشد که از تابع داخلی وردپرس (wp_mail) و یا با استفاده از (gmail) قادر به ارسال پیام برای مدیریت وب سایت خواهد بود.

۸- تنظیمات ایجاد فروشگاه بسیار ساده بوده ودر ظرف چند دقیقه فروشگاه شما آماده می باشد. برای آشنایی با تنظیمات فروشگاه اینجا کلیک کنید.

۹-قابلیت ادامه دانلود یا resum برای دانلود فایل های با حجم زیاد

– پوسته یک وی پی بلافاصله بعد از نصب قالب استفاده است و به جز تنظیماتی که در وب سایت به آن اشاره شد، نیاز به هیچ چیز دیگری ندارد.

– مشاوره، و در صورت نیاز نصب و راه اندازی رایگان می باشد.


دانلود پوسته فروشگاه آنلاین یک وی پی

ادامه مطلب ...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.